Mount & Blade II: Bannerlord 16 Nisan Yama Notları
Mount & Blade II: Bannerlord oyunun güncelleme geldi. Mount & Blade II: Bannerlord oyununa gelen güncelleme ile oyunculara daha keyifli bir oyun da sunulmuş oldu. Mount & Blade II: Bannerlord 16 Nisan 2020 yama notları sizlerle.
Sürümler
Yerel: e1.1.0
SandboxCore: e1.1.0
Sandbox: e1.1.0
Hikaye modu: e1.1.0
CustomBattle: e1.1.0
Son Değişiklikler:
Çok Oyunculu
Kilitlenme
- Savaşın başlangıcındaki nadir bir çökme düzeltildi.
- AI, yakın dövüş silahının füze menzilini bulmaya çalıştığında meydana gelen nadir bir çökme düzeltildi.
Tek oyunculu
Kilitlenme
- Oyuncu bir efendiyi takastan başarıyla çıkardığında meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Oyuncu karakteri kendi krallıklarını oluşturduktan sonra kampanya haritasında yürürken meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Sağlıklı birlikleri olmayan köylü partilerinin neden olduğu bir kaza düzeltildi.
- Turnuva şöhret kazancıyla ilgili bir sorun nedeniyle kampanya haritasında meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.
- “Köy müşterilerine erişim gerekiyor” görevinde yapay zeka düşünme davranışı ile seyrek görülen bir çökme düzeltildi.
- Bir oyuncu savaşı sona erdiğinde günlük girişleri nedeniyle oluşan nadir bir kilitlenme düzeltildi.
- Lider olmadan karavanlara saldırırken meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Bir klan lideri öldüğünde ve seçilen mirasçı yakın zamanda serbest bırakılan veya esaretten kaçan bir efendi olduğunda meydana gelen bir çökme düzeltildi.
Kaydet ve Yükle
- Ana hikaye çizgisi epilog pop-up’ının oyun her yüklendiğinde yeniden görünmesini engelledi.
- İlkel veri türlerinin kaydedilmesiyle birlikte bir sistem kaydetme uyumluluk sorunu düzeltildi.
- Oyun artık 1.1.0 öncesi sürümlerle oluşturulan oyunlardan beceri seviyelerini doğru bir şekilde yüklüyor
Kampanya Haritası
- Kampanya haritasında etiket görünürlüğü için bir orta katman eklendi. Artık oyuncuların hem kasaba adlarını hem de kale adlarını görebileceği bir sahne var
Savaşlar ve Kuşatmalar
- Bir oyuncunun tahkimatı kuşatılırsa, ekranlarının üst ortasında görünen bir metin tarafından uyarılırlar. (Önceden sadece saldırı zaten başladığında oldu. Şimdi 2 uyarı var – bir kuşatma başladığında ve bir saldırı başladığında.)
Klan ve Parti
- Eğer bir oyuncunun klan partisine saldırılırsa, şimdi ortadaki üst düzey bir bildirim ile bilgilendirilir.
- Mali durumu iyi olan lordların işe alım sıklıkları arttı. Şimdi parti sınırlarını daha sık doldurmaya çalışacaklar.
- Envanterinde birkaç çeşit at bulunurken, bir askerini monte edilmiş bir askere yükselttiğimizde 1’den fazla atın tüketimine neden olan bir hata düzeltildi.
Krallık ve Diplomasi
- İnfazlar ayrıca şerefli lordlarla (idam da şerefliyse) olumsuz idamlara ve idam arkadaşlarıyla olumsuz ilişkilere neden olmaktadır. Ayrıca, bu sonuçlar için başka bildirimler de ekledik.
- Paralı küçük gruplar artık savaşta oldukları krallıklara katılmıyorlar.
- Oyuncular artık daha önce diyalog yoluyla işe aldıkları paralı asker gruplarını ateşleyebiliyor. Oyunculardan kalan etki başına uygun bir ücret ödemeleri istenir. (Normalde, kazanılan etkinin% 20’sini günlük ücrete dönüştürürüz.) Oyuncu ödemeyi reddederse, paralı asker klan lideri ile ilişkilerini kaybeder ve sözleşme iptal edilir.
- Oyuncunun nüfuz başına paralı ödeme bir krallığa girdikten sonra sabit kaldı. Şimdi her 30 günde bir yenileniyor.
- Bir krallığın ortadan kaldırılmasından sonra bazı durumlarda, lordlar ulaşılamayan bir harita konumunda (Rhesos Kalesi yakınında) ortaya çıkmaya devam ettiler. Artık kültürlerinin rastgele bir yerleşim kapısında ortaya çıkıyorlar.
Ekonomi ve Ticaret
- Karavanlar artık haydutlar ve küçük gruplar tarafından daha değerli hedefler olarak görülüyor, bu da daha fazla saldırıya uğrayacakları anlamına geliyor. Bu, karavanları içeren savaşların sayısını artıracaktır. Daha önce, karavanlar neredeyse tamamen güvenli bir yatırımdı. Haydutlar ve küçük hizipler, bazen biraz daha güçlü olsalar bile karavanlara saldırırlar.
- Çömlek dükkanı çok kârlıydı – bir kilden (20 denar) 2 parça seramik (her biri 80 denar) oluşturarak ve bunu günde 4 kez yaparak. Şimdi bir kil 1 çanak çömlek üretir ve çanak çömlek talebi yarı fiyatını daha istikrarlı hale getirmek için yarıya iner.
Diğer
- Oyuncunun erkek kardeşinin yaşı düzeltildi.
- NPC ağırlığı ve yapı parametreleri ve bazı NPC yaş düzeltmeleri için diğer düzeltmeler.
Önceki Beta Düzeltmesi:
- Ağırlığı geri döndürdü ve NPC’lerin ve birliklerin değişikliklerini inşa etti, böylece aşırı kilolu karakterler çok daha az yaygın. Falxmen gibi özel yüksek seviyeli birimlerdeki değişiklikleri korudum.
- 1.1.0 sürümünden önceki bir sürümden oyun kaydettiğinizde Karakter Beceri Seviyeleri artık otomatik olarak artırılmayacak.
- Saklanmalarda mahkumları aldıktan sonra meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Bir karakter özniteliklerini ve odak noktalarını en üst düzeye çıkardığında meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.
- Siyah parçacıklar hatası düzeltildi.
- Görevler sırasında meydana gelen bazı performans artışları düzeltildi.
- Kültürü olmayan bir karakterin neden olduğu bir savaş kazası düzeltildi.
İlk Beta Değişikliği Günlüğü:
Tek oyunculu
Kilitlenme
- Nadir bir oluşum AI istisnası düzeltildi.
- Sürücüsüz bir binek bir ok duyduğunda meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- AI savaşmaya devam etmeye çalıştığında “Kaçak Avcılar Ordusu” görevinin sonunda meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Bir kampanya, oyundan çıkmadan ikinci kez başlatıldığında meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.
- Bir oyunu yükledikten sonra “Rival Gang Leader” görevinde saldırı seçeneğini belirlerken meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- AI karakterleri mahkumları takas etmeye çalıştığında meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Ana hikaye sırasında yerleşim yerlerinde bir arkadaşınızla konuşmanın oyunu çökerteceği bir hata düzeltildi.
- Ana hikaye komplo aşamasında bir çökme düzeltildi.
Verim
- Ram ve VRAM kullanımı azaltılır ve birçok sızıntı giderilir.
- Sahne yükleme performansı iyileştirmeleri.
yerelleştirme
- Türkçe ve Basitleştirilmiş Çince çeviriler için iyileştirmeler, ilaveler ve düzeltmeler.
Sanat
- Yeni zırh “Kuzey Lamellar Omuzları” eklendi.
- Yeni zırh “Kaplama Kask” eklendi.
- Kaçak avcılara ve diğer tarafsız partilere bir afiş atar.
- Asimetriyi azaltmak, abartıları azaltmak ve kültürel olarak uygun ve çekici fenotipler oluşturmak için tüm NPC yüzlerini elden geçirdi.
- Bazı kültürel ve bayan yüzleri daha kültürel açıdan uygun bir görünüm için güncellendi.
- “Sea_bandit_a”, ”battle_terrain_p”, “battle_terrain_020”, “battle_terrain_029” ve “battle_terrain_030” içinde güncellenen gezinme ağları. Bu, sudaki istenmeyen kavgaları çözmeli ve bu sahnelerde kaçan davranışı geliştirmelidir.
- “Aserai_town_a” sivil sahne ile ilgili düzeltmeler.
- “Aserai_town_b” sivil sahne ile ilgili düzeltmeler
- “Empire_town_j” kuşatma sahnesi kuşatma ile ilgili düzeltmeler ve mevsimsel iyileştirmeler.
- “Khuzait_town_004” kuşatma ile ilgili düzeltmeler ve görsel iyileştirmeler.
- “Aserai_castle_002” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
- “Vlandia_castle_005a” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
- “Sturgia_castle_003” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
- “Khuzait_castle_002” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
- Gece atmosferi aydınlatma miktarları ayarlandı.
- Savaş sahneleri için görsel düzeltmeler.
- Bozkır sahneleri ile kış sezonu sorunları giderildi.
- Dış kafeslerde kışla ilgili sorunlar çözülmüştür.
- Aserai’nin arenasında bir sezon sorunu düzeltildi.
- Battania arenalarının yumurtlama noktalarının birbirine çok yakın olması sorunu düzeltildi.
- Aserai Köyü’nün bazı sahne sorunları düzeltildi.
- Vlandian Kalesi bölümlerinin merlon fiziği sorunları düzeltildi.
- Empire Lords Hall’un bazı aydınlatma sorunları düzeltildi.
- Battania Kale Duvarı’nın fizik sorunları düzeltildi.
- Sturgia Castle Gatehouse’un UV sorunları düzeltildi.
- Orman Saklanma manzarası açılırken bir hata düzeltildi.
- Rafine karlı ortamlar.
- Sakal kesişen kask sorunları giderildi
- western_plated_helmet
- Empire_guarded_lord_helmet”
- İskandinav sloven zırh kemikleri sorunu düzeltildi.
- Giysi kırpma sorunları düzeltildi.
- Bazı doku ve kafeslerin yerini aldı.
- Kahraman Oluşturma Aşamalarındaki Güncellemeler:
- Bazı giysi güncellemeleri.
- Revizyon teşkil eder.
- Yüz animasyonu.
- Sahne aydınlatması.
- Cilt gölgelendirici güncellemeleri.
- Aynasal doku kanalları güncellendi.
- Dağınık Doku güncellendi.
- Sakal / dövme malzemesi:
- Alfa ve renk güncellemeleri.
Kampanya Haritası
- Bir etkinliğe katılan taraflar artık hareket etmiyor ve bu da bazı ayak sesi sorunlarını çözüyor.
Ses
- Kampanya müziğinin hızlı bir şekilde art arda birçok parça çalabilmesi düzeltildi.
UI
- Envanterde kâr ile ilgili uygulanan ticaret avantajları.
- Üretim, Takas, Kaydet / Yükle, İşe Alım, Masa Oyunu, Kuşatma ekranlarında küçük kullanıcı arayüzü ince ayarları ve düzeltmeleri.
- Envanterdeki “Eyer Yok” görselleri.
- Yüzlerini daha net görmek için kahraman portrelerinden kask çıkarıldı.
- Envanter montaj araç ipucu paneline Ağırlık Taşıma Bağlantı ve Hız Bağlantı simgeleri eklendi.
- Türk lokalizasyonunda ‘ğ’ karakteriyle boşluk düzeltildi.
- Takas teklif öğesi görsellerinin görünmemesi düzeltildi.
- Yaratılışta boşluk ve sayı içeren isimler verilebilmesi sağlandı.
- Envanter ekipman yuvalarında görünen iki ipucu düzeltildi.
- Karakter geliştirici özellikleri metinlerden simgelere değiştirildi.
- Temel bir öğe araç ipucu uygulandı, şimdi oyuncular bir turnuva ödül öğesinin temel istatistiklerini görebilir.
- Yalnızca “Meşgul” açıklaması yerine Parti Oluştur’a “Sorunla meşgul” veya “Görevle meşgul” veya “Ortak alanla meşgul” eklendi.
- Doğru sayıları yansıtacak nitelik ve odak noktası araç ipuçları düzeltildi.
- NumberOfCorpses ve MaxSimultaneousSoundEventCount, performans seçeneklerine taşındı.
- Başlatıcıdaki modülleri sıralayabilen / taşıyabilen bir uygulama.
- “Oyuna Devam Et”, “Kayıtlı Oyunlar” olarak yeniden adlandırıldı.
- Klan sayfa listesi sayfasına küçük hizip filtresi eklendi.
- Çubuk çevre bildirimlerine harita ipuçları eklendi.
- Yeni dikme simgeleri eklendi.
- Bazı simgelerdeki ve banner simgelerinin kullanıcı arayüzüyle eşleşmemesi ile ilgili banner görsel hataları düzeltildi.
Savaşlar ve Kuşatmalar
- Simüle savaşlar artık savaşlardan daha fazla DP vermiyor.
- Orman saklanma sahnelerine eksik devriye yumurtlama pozisyonları eklendi. Orman saklanma görevleri artık normal şekilde açılmalıdır.
AI ile mücadele
- NPC’ler için yapay zeka kalitesi, şu anki silahın genel karakter seviyesi yerine yönetim becerisindeki beceri puanlarıyla belirleniyor.
- Okçular mühimmat bittiğinde meydana gelen savunma halkasıyla ilgili bir taktik hatası giderildi.
- Karavan / köylü savaşlarında ajan işleme düzeyinde potansiyel olarak beklenmedik davranışlara neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
- Süvari, sallanabilen silahları olduğunda ve birbirlerini sonsuz bir şekilde daire içine aldıklarında hemen yanlarında düşmanlara vuramamak.
- Koruma birlikleri komutanları öldüğünde nadiren hareket etmeyi bırakabilirdi, bu artık düzeltildi.
- Atlı ajanlar düşman pozisyonlarını daha iyi hesaplayabilir ve böylece itme saldırılarını daha doğru bir şekilde hedefleyebilir.
- Bazı ajanlar görünmez sahne AI engelleri nedeniyle düzgün hareket edemedi. Bu düzeltildi.
- Bazı Sea Bandit AI sorunları düzeltildi.
- Muharebe AI zorluğu normale ayarlanırsa ajanlar daha az saldırır.
- Saldırılara hazır kalma süresi, sürülen bir mülk olarak eklenmiş ve daha kolay / daha az yetenekli AI ajanlarının daha az amansız bir şekilde savaşmasını sağlamak için yakın dövüş becerisine bağlanmıştır (yani saldırılarını bırakmadan önce bir süre bekleyeceklerdir).
Karakter Geliştirme Sistemi
- Seviye 1 karakterleri artık 120 beceri puanı ile başlıyor.
- Daha yüksek beceri seviyelerini öğrenmek için daha az XP gerekir.
- Birlikler artık daha kolay yükseltilebilir.
- Gezginlerin ana uzmanlık alanlarının dışındaki becerilerini azaltarak seviye atlamayı kolaylaştırır.
- Gezici yaş kabaca yetenekleriyle ilişkilendirildi.
Krallık ve Diplomasi
- “Her şeyin bir fiyatı var” yeteneği etkinleştirilirse, fahişelerin karargahta negatif bir değere sahip olduğu kabul edilen hata düzeltildi.
- AI’nın oyuncu klanı adına bir krallık kararı önerdiği nadir bir hata düzeltildi.
Ekonomi ve Ticaret
- Zırh fiyatları değişti ve artık yüksek botlar ve eldivenler daha pahalıya mal oldu.
- Menzil silah fiyatları yeniden düzenlendi.
Görevler ve Sorunlar
- Diyalogları ve iknaları geliştirerek görev sorunlarının üçte birini inceledik:
- Özellikle “Aile Feudu” ve “Casus Partisi” nde büyük değişiklikler.
Diğer
- Afişler ve kalkanlar üzerindeki simgeler görünmüyordu. Şimdi düzeltildi.
- “İmparatorluk Lejyoner” “ekipman güncellendi.
- Sturgian birlik ağacı ekipmanı için küçük güncellemeler.
- Karavan ustasının donanımına daha fazla varyasyon eklendi.
- Birliklerden kask düşmelerine daha fazla varyasyon eklendi.
- Asker ağaçlarına ve istatistiklere yönelik çeşitli diğer düzeltmeler.
- Çeşitli ekipmanların zırh değerleri, görsellerine daha iyi uyum sağlamak ve hizip zırh çeşitliliğini artırmak için değişti.
- Mount bardings ve koşumların zırh değerleri, görsellerine uyacak şekilde değiştirildi.
- Eyer olmadan ata binmek artık maksimum at hızı ve manevra için% 10 ceza gerektiriyor.
- Ağır eşya (elma sepetleri vb.) Taşıyan NPC ajanları, oyuncu ondan belirli bir ajana götürmelerini istediğinde artık (eldeki eşyalarla) çalışmaz.
- Oyuncuların görsellerin parlaklık seviyelerini tercihlerine göre ayarlamasına izin veren bir “Pozlama Telafisi” seçeneği eklendi.
- Şehirlerde demirci karakterler için eksik öğeler düzeltildi.
- Bazı dilbilgisi hataları ve yazım hataları düzeltildi.
- Oynatıcı karakterinin görünmez olmasına neden olan bir hatayı düzeltir.
- Karakterlerin herhangi bir ekipman olmadan ortaya çıkmasına neden olan bir hata düzeltildi.
Çok Oyunculu
Animasyonlar
- Bazı yanlış süvari boşta animasyonları düzeltildi.
- Başarılı bir vuruştan sonra istemci sürücünün savunma animasyonunda sıkıştığı nadir bir durum düzeltildi.
Ses
- Çok oyunculu için Sesli Spam Filtresi uygulandı.
Tasarım ve Denge
- Hasar kesme eşik değerleri 5 olarak ayarlanmıştır.
- Delme hasarı için kafa vuruşu hasar çarpanı 1.7’den 2’ye yükseltildi.
Harita İle İlgili
- Ovsk Limanı için hata düzeltmeleri.
- Fen Altay Kalesi için hata düzeltmeleri ve geliştirmeler.
- Bazı yumurtlama yerleri takım dengesi için yeniden ayarlanır. Atmosfer değişti.
- Kırılabilir duvar hasar gördüğünde oluşacak parçacıklar eklenir.
Diğer – Diğer
- Çok oyunculu maçlarda ağır çekim ve duraklatma hilelerine izin verilmez.
Verim
- Darbe seslerinin azaltılmış bant genişliği kullanımı.
Sunucu ve Ağ
- Sunucu Geliştirmeleri.
İkisi – Tek Oyunculu ve Çok Oyunculu
Kaza
- Yapay zeka menzilli bir silah tutmuyorsa, ekipmanında menzilli bir silah bulmaya çalışır ve bu silahı uzak düşmanlara karşı saldırı puanları hesaplamak için kullanır. Bu silah seçimi sırasında bazı ekipmanlar çarpışmaya neden oluyordu. Bu düzeltildi.
Verim
- Ses sisteminin performansı iyileştirildi.
- Oyunun çok çekirdekli performansı için büyük gelişmeler.
- Şimdi CPU’nuzun çekirdek sayısına göre Maksimum ses sayısı’nı seçiyoruz. Yakın zamanda bir CPU’nuz varsa bu ayarı artırabilirsiniz. Ayrıca yeni bir çok düşük (64) seçenek ekledik.
- Diğer bazı küçük performans iyileştirmeleri.
Ses
- UI sesleri artık diğer UI etkinlikleri tarafından kesilmiyor.
- Hazırlanmış silahların darbe seslerine “Fırlatma Ekseni” kontrolü eklendi (Fırlatma Eksenleri gibi).
- Sabit Ballista yeniden yükleme ses aşaması.
- Yüksek seslerin ısıtılabilir mesafesindeki küçük değişiklikler.
- Bazı Vlandian sahneleri yankı ile açıldı.
AI ile mücadele
- Düşmanın gelecekteki pozisyonu için menzilli birimlerin hesaplanması geliştirildi.
- Menzilli birimler binekleri veya farklı düşman kemiklerini hedefleyebilir. Bu hesaplama sırasında hatalara neden olan durumlar düzeltildi.
- “Hold Fire” komutunu verdikten sonra AI silah seçimi, ikincil yakın dövüş modu olan menzilli silahlara daha az öncelik verir.
Diğer
- Denetleyici titreşimini devre dışı bırakma seçeneği eklendi.
Mount & Blade II: Bannerlord oyununda nüfuzun ne olduğu ve nüfuzu nasıl arttırılacağını merak ediyorsanız bu yazımızı okuyabilirsiniz.